3.04.2010

WIP ikedia...

-


Hop la case sur la falaise d'un personnage de l'île de Puki, vous gratifiant au passage d'un mini Wip, du format timbre poste au format A3.

biz

4 commentaires:

biboun a dit…

superbe
bon j'espere que ca sera plus que favorable pour l'album car j'aime vraiment beaucoup!!!
merci de ce wip

Lorddlb a dit…

viens de découvrir votre blog ! excellent style graphique j'aime bcp. allez vais finir mon illustration moi ! ^^ je repasserais

Samuel Silva a dit…

Super cool !
Félicitations (^____^)

Mayumi Elisa a dit…

Thank you for giving posts and articles were very amazing. I really liked as a part of the article. With a nice and interesting topics. Has helped a lot of people who do not challenge things people should know. You need more publicize this because many people. Who know about it very few people know this. Success for you....!!!